الخميس، يوليو 10، 2008

موخا عايش قصة حب


أيوة
انتوا قريتوا صح
موخا العجيب أبو الأعاجيب عايش قصة حب
موخا راح فى ستين داهية زي ما بنقول فى الاحوال دى
وراح فى داهية مش معناها وحش
لكن معناها انه وقع لشوشته
ماعرفش إيه اللى حصل
حبيت من أول نظرة زي ما بيقولوا
حبيت
وطبيت
وعلى رأى عبد الحليم حافظ
من يوم ماعرفت الحب وعرفت بييجى منين
وازاي بيدفى القلب وازاى بيصحى العين
( أعتقد إن الأغنية كدة صح )
هاتحارب عشانها ؟؟
طبعاً هاحارب
الموضوع صعب
مانا عارف إنه صعب
طب صعب ليه ؟؟
عشان الحاجة اللى بتيجي بسهولة
والحاجة اللى بتيجي بصعوبة
مستحيل نستغنى عنها
موخا بيحب ..
يا نهار أبيض
طب والبنات هايعملوا إيه ؟
وأنا مالى ؟؟؟
أنا مبقوش يفرقوا معايا كبنات
لأن حبيبتى بمليون مليون بنت
ومليون مليون قلب
مليون مليون روح
أقول لكم ...


موخا بيحب بجد

هناك 6 تعليقات:

إبـراهيم ... يقول...

ربنا يسعدك بيها يا "موخا"* ... ويسعدها بيك، وألف ألف مبرووووووووك يا جميييل، وما تنساش تعزمنــا بجى


تحياتي

ـــــــــــــــ
* إيه موخا دي؟؟ :)
** فاكرني، ولاا؟؟؟

Hoba EL Arouba يقول...

دارى على شمعتك يا واد يا مُخ.. ربنا يسعدكم يارب يا أحمد ويكمل لكم على خير.. وانا بدعيلك دائما انت وهى والهى.. انت عارف انا بحبها قد ايه :)

Hoba EL Arouba يقول...

دارى على شمعتك يا مُخخخ.. ربنا يسعدكم يارب.. انا بدعيلكم والهى على طووول.. انت عارف انا بحبها قد ايه :))
واحشنى انتوا الاتنين كتيييير

Hoba EL Arouba يقول...

دارى على شمعتك يا مُخخخ.. ربنا يسعدكم يارب.. انا بدعيلكم والهى على طووول.. انت عارف انا بحبها قد ايه :))
واحشنى انتوا الاتنين كتيييير

Hoba EL Arouba يقول...

دارى على شمعتك يا مُخخخ.. ربنا يسعدكم يارب.. انا بدعيلكم والهى على طووول.. انت عارف انا بحبها قد ايه :))
واحشنى انتوا الاتنين كتيييير

غير معرف يقول...

لولولولىىىىىىىىىىىىىىىى
اخيرا ربنا هدى ابنى وبقى بيحب بجد وحيتجوززز
ملك مصر والسودان :) ربنا هداه
اخيرا دعائى استجاب :)

مامتك